Indmelding

Velkommen til Dansk Myelomatose Forening

OBS: Du skal gå helt igennem registreringen og videre og betale, for at gennemføre indmelding.

• Tryk på Meld dig ind og udfyld skemaet.
  • Husk at gå helt ned i bunden  af skemaet og tryk på tilmeld, når du er færdig.
  • Indbetal kontingentet for det første år.

Du får også mulighed for at tilmelde dig til betalingsservice, men selv om du gør dette skal du trykke på tilmeld i bunden og betale første års medlemskab.

Det årlige medlemskontingent er kr. 350, og medlemskab er personligt. Når vi har modtaget din tilmelding og betaling, fremsender vi en velkomstpakke, der bl.a. indeholder de seneste 3 numre af Myelomatosebladet.

Medlemskab

Som medlem støtter du vores arbejde for patienter og pårørende med myelomatose og AL amyloidose. Dertil får du adgang til alle foreningens aktiviteter, og du får Myelomatosebladet tilsendt 4 gange årligt.

EU’s Persondataforordning og persondataloven

I Dansk Myelomatose Forening passer vi godt på dine data. Det betyder, at dit navn og adresse og andre relevante data vedrørende dit medlemskab håndteres og opbevares i henhold til EU’s nye Persondataforordning fra 2018 – også kaldet GDPR. Du kan læse vores GDPR-politik her.

Hvis du har spørgsmål om indmelding, skriv til support@myelomatose.dk – hvis du vil i kontakt med foreningen om andre emner, skriv til info@myelomatose.dk