Medlemssystem – ret dine informationer

Når man melder sig ind første gang, skriver man sine oplysninger og vælger sine opsætninger. Og når man først er oprettet, bør man vedligeholde dem.

Gå ind her for at redigere

Når du er logget ind i medlemssystemet med din email og password, kan du gå op til højre i PROFIL og så vælge STAMDATA.

Nu kan du se, hvordan du er registreret i medlemsystemet, og du kan tilføje og rette dine oplysninger.

Kontaktinformation

Det er selvfølgelig vigtigt at kontaktinformation, adresse, telefonnummer o.s.v. er rigtige. Gennemgå dem, og ret, hvis der er fejl.

Fødselsår, sygdom, relation

Vi bruger kun fødselsår til statistik. Hvis du vil kan du også angive sygdom og relation (patient eller pårørende). Dine informationer tilhører dig, og du kan altid ændre dem.

Vigtige valg

Et af de vigtigste valg er, hvordan du vil modtage Myelomatosebladet. Især hvis I er flere medlemmer på samme adresse, kan den ene af jer evt. fravælge at få bladet med posten..

Vi sparer selvfølgelig tryk og porto, hvis du ikke får bladet sendt med posten, men vi er rigtig stolte af vores blad, og håber at så mange som muligt ønsker at modtage det.

Bemærk, at det nu som noget nyt, er muligt at få tilsendt bladet som PDF.

Hvis I bor flere på samme adresse kan en af jer vælge at I ikke vil have bladet med posten og fx kun som PDF.

Du skal også vælge om du må stå på lister i netværkene, ved vores arrangementer o.s.v.