Svar til: skuldersmerter

#2603
dranella1
Medlem

Heeeeej Elizabeth.
Kom da lige i tanke om, at jeg har glemt at svare din mail.
Det var dejligt at høre fra dig, og glæder mig at høre i har fået solgt og købt nyt hus også :o)
HOLD DA OP – i har været heldige at få solgt nu, som krisen kradser rundt omkring..
Kan næsten regne ud at i så er kommet til DK igen d.1 marts? – er det rart at være hjemme igen??
Jeg er blevet sendt på barsel af min læge,endte med at blive 3 uger før beregnet.
Der er sket så mange ting, bla. lukker det firma min mand og jeg er ansat i, i DK – så Carsten er blevet opsagt(har heldigvis 6 mrds opsigelse) og jeg er som den eneste sammen med en anden gravid ikke fyret.
Er fordi firmaet stadig beholder en afdeling i DK- så de tør ikke fyre os pga. fagforeningerne osv. – så er lidt held i uheld.
Men det er ikke ligefrem sjovt, at få sådan en oveni alt det med min mor, også oveni graviditeten også.- har været hårdt.
Så lægen mente at med alle de plukveer jeg har, bækkensmerter osv.- skulle jeg ikke på job mere.
Så nu hygger jeg mig herhjemme og venter på at lillemanden snart kommer.- står det til mig, må han godt melde sin ankomst sidst i marts.- har jo termin d.12 april. -ville der jo ikke ske noget ved :o)
Glæder os rigtig meget nu, og har bare alt klart til han kommer (tror vi da).
Han sparker også godt til derinde efterhånden,-gør nas når man lige får et los i ribbenene… Hi hi

TILLYKKE med din Niels forresten,- lyder også til at din mors fødselsdag gik godt.- dejligt.
Min mor fylder 65 år d.19 marts, så vi forbereder os lidt på alle sammen i familien, at det nok er hendes sidste fødselsdag, så vi skal have fødselsdag for nærmeste familie d.21 marts.
Der sker ikke så meget nyt med min mor ligenu, hun har lige haft en ret god periode.
Men efter hendes stamcelle transplantation er blevet udsat, talte lægerne om at begynde at give hende en behandling der skal styrke hendes immun forsvar, fordi hun hele tiden får en virus i kroppen som de ikke aner hvorfor?..
Så hun bliver tit syg med sine lunger osv. – og hun har pt MEGET ondt i ryggen.
Er så syndt for hende, hun kan ikke lave så meget andet end at sidde derhjemme og se tv og spille computer.
Er dog begyndt at lave mad selv igen derhjemme, så lidt bedre har hun det da.
Hun prøver også at sætte sit forbrug af cigaretter ned, ville jo være bedst hun stopper helt, så hendes lunger bliver bedre og hun kan få den kraftige kemo og stamcelletransplantationen.- MEN er jo nok svært at droppe de cigaretter helt, nu når hun ikke kan lave så meget andet.
Vi tvivler lidt på efterhånden at hun når at få den transplantation,-men skal jo bevare håbet ikke???
Så nyder vi bare tiden så meget mere nu når vi er sammen.
Man lære at sætte pris på de små ting i hverdagene.

Du må læse den Eva Jørgensen bog :o)
Jeg syntes at det den har givet mig ,er en bedre forståelse for HVORFOR min mor er så hård ved min far, som bare gør alt for hende, og hvorfor hun til tider ikke er den mor jeg ELSKER så højt når jeg ringer til hende og fortæller babyen feks nu vejer 2 kg i maven.- så lyder hun ligeglad.
MEN jeg forstår nu, at hun gode og dårlige dage og at hun er bange og træt af at være syg.
Håber bogen også kan hjælpe dig når du engang får den læst…..

Hvis du vil, må du meget gerne fremover skrive til mig på min private mail adresse, er lidt nemmere :o)
nanetteryom@yahoo.dk
Håber at alt ellers går godt med din mor ????? og jer også selvfølgelig….
Glæder mig til at høre fra dig .

De kærligste hilsner Nanette