Svar til: Berettiger myelomatose til førtidspension?

Velkommen til Dansk Myelomatose Forenings hjemmeside Fora Debat Berettiger myelomatose til førtidspension? Svar til: Berettiger myelomatose til førtidspension?

#2618
magnus lund
Medlem

Hej jeg fik myelomatose konstanteret april 08 forud lå jeg det meste af et år på sygehuset det startede janaur 07 lungebetændelse april 07 lungehindebetændelse maj o7 betændelse i ryggen frem til april 08 jeg har fået ødelagt 9-10 ryghvirvler dette gør jeg har konstant smærter de er groet sammen operationen er en meget stor århus univ tør ikke at operere da man er bange for om det vil hele ordenlig på grund af kræften der er også risiko for førligheden i benene osv jeg har lige afsluttet arbejds prøve på reva den skulle vare 3 mdr jeg var der 4 uger så sendte de mig hjem de har så sendt raport til kumunen som siger at jeg ikke vil kunne klare eller varetage et arbejd mere det samme sagde embedslægen var til kontrol OUH i mandags det så fint ud Niels Abilgård spurgte mig om jeg hade fået min pension hvortil jeg kunne sige nej viste ikke at han hade skrevet til kumunen at han ment jeg skulle førtidspensioneres var så på kumunen i dag hun ville lige hente oplysninger fra min egen læge så sender hun papirene til ans om førtidspension til godkændelse til mig og så skal jeg sende dem retur og så sendes de til pension rådet så alt i alt positivt mvh magnus