Svar til: skuldersmerter

#2601
dranella1
Medlem

Kære Elizabeth.
Sååååå fik jeg ENDELIG taget mig sammen til at svare din mail.
Kan jo starte med at sige godt nytår, – og håber du havde en god jul også?!
Hvor er det dejligt at høre din mor og dig havde nogen gode dage sammen, da hun var på besøg. – glæder mig at høre !!
Lidt trist hun blev forkølet, men så længe det ikke var værre :o)

Min mor er kun på rigshospitalet til kontrol, prøver og kemo behandlingerne.
Det er min far der køre hende derind .-også bor hun hjemme i mellemtiden.
Hun var så lige kort tid indlagt inden jul pga. en virus på lungerne, så er hun på Roskilde sygehus – der er hun også glad for at være.
Hun skulle have haft en meget kraftig kemo på rigshospitalet d.29/12 – også skulle de høste hendes stamceller.
MEN, (der er desværre et men) hun er for syg med sine lunger nu til, at de kan gøre det.
Så det blev udsat og Roskilde sygehus har overtaget hende de næste måneder, da rigshospitalet ikke kan gøre noget for hende ligenu.
Så nu håber vi jo på, at hun får det bedre med sine lunger, så hun stadig må få sin stamcelletransplantation.
Men p.t er det hele jo meget usikkert – dog prøver vi at holde humøret oppe.

Nytårs aften valgte min mand og jeg, at droppe festen med vennerne og fejre det med mine forældre.
De måtte jo også droppe deres nytårsfest jo pga.mor.
Det var så hyggeligt, men gud hvor er hun blevet lille og skrøbelig min søde mor.
Hun er "krøbet" 8 cm pga. sammenfald i ryggen nu, og vejer 53 kg – før var det omkring 85 kg. – så da jeg så hende prøve at stå op og skåle nytår med os andre. -blødte mit hjerte.
Men hun har stadig sine gode og dårlige dage.- nu skal hun bare se frem til at blive mormor, hvilket hun også gør.

Mikas, er vi også ret vilde med.
Han bliver en lille forkælet prut tror jeg :o)
Min mand er ligeså slem som mig, til at købe tøj til ham osv. – men det er så hyggeligt at gå og ordne hans værelse.
Selv hunden er meget nysgerrig.. ha ha
Hvor er det i prøver at sælge hus henne? – eller har jeg misforstået dig?!
Må da håbe der så snart sker noget posetivt.
TILLYKKE med din mors 70 års d. 15/1 – jeg fylder selv 32 år d.11/1 – så bliver ikke ligefrem yngre. :o)
Jeg håber at du har det rigtigt godt, og at det stadig går godt med din mor?
Det er altså rart, at have dig at skrive med – ENDELIG en der ved præcis hvilke bekymringer og tanker jeg har hele tiden- så tak for det.

Har du forresten fået læst : vi ses imorgen? – den er rigtig brugbar og meget tankevækkende.
Vil jeg stadig gerne anbefale dig.
Kan du have det godt og rigtig god weekend.

De kærligste hilsner Nanette