Svar til: skuldersmerter

#2600

Kære Nanette.

Ja, JEG beklager OGSÅ, at jeg svarer lidt forsinket på dit sidste svar.
Og allerførst – tillykke med scanningen, hvor alting viste sig at være i sin bedste orden Navnet synes jeg også om. Så ved han, at det er ham, der kaldes på når nogle et sted råber " Mikas !! ". Det er værre, når man hedder et helt almindeligt navn .
Håber det går bedre med din mor og at hun har færre smerter nu.

Mor rejste i lørdags efter at have været 10 dage. Hun var enormt frisk da hun kom og så rigtig godt ud, hvilket altid gør mig så glad. Desværre pådrog hun sig en forkølelse med ondt i halsen osv og det gjorde hende meget træt så vi fik ikke kørt omkring alt det, vi gerne havde villet. Men…vi hyggede os skam alligevel. Vi havde masser af indendørs råhygge, god mad og nogle gode grineanfald. Der er INGEN som jeg kan grine med som sammen med min mor Vi ved nøjagtig, hvad hinanden tænker og vi har helt samme humor så det ender ofte med ondt i maven.

Og røntgen…ja – det var HELDIGVIS ikke nogen forværring med Myelomatosen, der var årsag til hendes smerter. Der VAR tale om overanstrengelse og da hun kom her var det HELT forsvundet. Tak fordi du spurgte om det og fordi du krydsede dine fingre, Nanette.

Er din mor " kun " på Rigshospitalet i forbindelse med selve kemo’en og kommer hjem til sig selv bagefter? Køres hun hjem i en patienttransport?
Skal I spendere nogle af juledagene sammen med dine eller din mands forældre?

Min mand, Niels, og jeg skal holde jul her i Portugal. Vi regner med også at holde nytårsaften her med mindre, der sker noget positivt i forbindelse med vores hussalg i Danmark. Gør der det, tager vi hjem for at ordne det praktiske omkring det og så holder vi istedet nytårsaften i DK. Vi har besluttet os for at bosætte os i Haslev.
Vi tager under alle omstændigheder hjem den 11 eller 12 januar fordi min mor fylder 70 den 15 januar

Nu bliver de næste mange dage jo vel travle for jer så hvis vi ikke har mere kontakt før efter det nye år, så vil jeg ønske dig og dine kære en rigtig hyggelig juletid og så vil jeg ønske dig alt, alt det bedste i det kommende år. Det bliver et meget specielt år for dig – mor for første gang
Håber din mors behandlinger vil blive succesfulde og hun og din far vil få det rigtig godt igen med nyt mod på livet.

De varmeste hilsener fra,
Elizabeth