Tilmeld dig seminar og generalforsamling den 12. og 13. november i Kolding

Dansk Myelomatose Forening inviterer alle medlemmer til seminar for patienter og pårørende samt efterfølgende ordinær generalforsamling. Seminaret giver nyttig viden om eksisterende behandling og hvad fremtiden bringer, så både nydiagnosticerede og patienter med flere års sygdom samt pårørende har glæde at foredragene. Ved generalforsamlingen skal den nye bestyrelse vælges.

Arrangementet gennemføres kun i det omfang, myndighederne retningslinjer tillader det – og såfremt vi vurderer, at det er sikkert for vores medlemmer at deltage.

Klik her for online tilmelding

• Seminar for myelomatosepatienter og deres pårørende: Torsdag den 12. november kl 9:30-17:00

• Ordinær generalforsamling: Fredag den 13. november kl. 10-15

Både seminar og generalforsamling finder sted på hotel og konferencecenter Comwell, Kolding. Der er mulighed for at deltage ved en festmiddag torsdag aften, ligesom der er mulighed for overnatning på hotellet. Overnatning er forbeholdt deltagere ved generalforsamlingen.

Deltagelse er gratis men er kun for medlemmer – derfor skal både du og en eventuel partner, ægtefælle, sambo, pårørende mv. være medlem.

PROGRAM FOR SEMINAR (ret til ændringer og aflysning forbeholdes)

Kl. 09:00-9:30 Ankomst og morgenmadsbuffet
Kl. 9:30-9:50 Velkomst v/Søren Dybdahl, formand for Dansk Myelomatose Forening
Kl. 9:50-11:00 Hvad er myelomatose? v/hæmatolog Thomas Lund, Odense Universitetshospital
Kl. 11:00-11:20 Kaffepause
Kl. 11:20-12:45 Hvordan lever man med alvorlig sygdom v/psykolog Tescha Qvist, der er tilknyttet Dansk Myelomatose Forening
Kl. 12.45-14.00 Frokost
Kl. 14:00-14-20: IMF’s internationale arbejde v/Serdar Erdogan, International Myeloma Foundation
Kl. 14:20-15:40 Myelomatose i et internationalt perspektiv v/ professor Niels Abildgaard, Odense Universitetshospital
Kl. 15:40-16:00 Kaffepause
Kl. 16.00-16:45 Spørgsmål fra salen til ekspertpanel
Kl. 16:45 Afslutning af seminar
Kl. 18:30 Festmiddag

I tilfælde af, at myndighederne indfører begrænsning på deltagerantal, vil pladserne blive fordelt efter først-til-mølle-princippet. Vi forbeholder os også ret til helt af aflyse arrangementet.

11 kommentarer til “Tilmeld dig seminar og generalforsamling den 12. og 13. november i Kolding”

1. Kan jeg tilmelde mig nu til det årlige seminar? Hvis ja, vil jeg gerne tilmelde to personer, min hustru Jonna Løssl og mig selv Otto Løssl. Gerne med overnatning og deltagelse i generalforsamlingen om fredagen.
    Mvh. Otto Løssl

2. Hej.
    Jeg tror at jeg har tilmeldt mig til seminar og generalforsamling, men jeg ved ikke om jeg er registreret som deltager.
    Når jeg går ind i fanen “Mine tilmeldinger” her på hjemmesiden, er jeg ikke tilmeldt, men jeg har ikke fået nogen indikation på at min tilmelding gik galt.

Vil du være så venlig at oplyse jeg og min kone Rigmor Skovgaard er tilmeldt.
    Og så synes jeg det er utraditionelt at undlade at sende en kvittering i denne situation.
    Venlig hilsen Torben